• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kommer det funka, ansökan hos en förmedlare nu

Kortakillen89

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej!

Som ni ser på min UC så är byax totalbelopp inte inräknat i kreditengagemangen just nu för den gick till inkasso och jag har till den 11e på mig att betala så återkallar dom. Just nu är min UC betydligt bättre, har 2.2% och innan hade jag 13.5%.

Frågan är, ska jag skicka iväg en ansökan hos en förmedlare nu eller kommer dom märka det med byax?
 

Bilagor

  • FABEF85D-1154-4E06-A058-B9A15A7BE9FC.png
    FABEF85D-1154-4E06-A058-B9A15A7BE9FC.png
    563.2 KB · Visningar: 262
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Hej!

Som ni ser på min UC så är byax totalbelopp inte inräknat i kreditengagemangen just nu för den gick till inkasso och jag har till den 11e på mig att betala så återkallar dom. Just nu är min UC betydligt bättre, har 2.2% och innan hade jag 13.5%.

Frågan är, ska jag skicka iväg en ansökan hos en förmedlare nu eller kommer dom märka det med byax?
Vänta ut den ff som går ut den 29e.
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 325
Mottagna reaktioner
1 122
Poäng
897
Hur kommer det sig att dina lån ökade så mycket på 2 månader?
 

Kortakillen89

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hur kommer det sig att dina lån ökade så mycket på 2 månader?

Var tvungen att ta lånen då. Men en fråga, om du går igenom min UC, så går matten inte ihop. Byax skulden är inte inräknad i totalen för antar pga den ligger hos inkasso nu (kommer betala den fakturan så den kommer tillbaka) så den är inte inräknad. Kommer det lura systemen och jag ser mer kreditvärdig ut ifall jg vill ta ett lån. Där den kommer komma tillbaka..
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 325
Mottagna reaktioner
1 122
Poäng
897
Var tvungen att ta lånen då. Men en fråga, om du går igenom min UC, så går matten inte ihop. Byax skulden är inte inräknad i totalen för antar pga den ligger hos inkasso nu (kommer betala den fakturan så den kommer tillbaka) så den är inte inräknad. Kommer det lura systemen och jag ser mer kreditvärdig ut ifall jg vill ta ett lån. Där den kommer komma tillbaka..

Söker du via t.ex lendo får fu nog automatiska svar beroende på din uc o du har ju hyfsat bra betyg. Är inte säker på att det funkar så men skulle annars va skumt att man får låneförslag på bara några minuter
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 325
Mottagna reaktioner
1 122
Poäng
897
Man vet aldrig! Men kanske kan få okej. Sök på hela beloppet!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp